NICE teleservice is in 1999 opgericht met als doel telefonische en secretariële ondersteuning te geven aan bedrijven, die hiervoor een professionele partner zoeken. Met onze jarenlange kennis en ervaring op respectievelijk het financiële en het secretariële vlak kunnen wij u op diverse terreinen 24/7 persoonlijke assistentie bieden bij de uitvoering van uw bedrijfsactiviteiten.
Met een zeer goed ingevoerd en breed georiënteerd team, dat bestaat uit zes enthousiaste telefonistes, bieden wij hoge kwaliteit en betrokkenheid. Dit resulteert in een grote tevredenheid van de ca. 100 bedrijven, waaraan NICE teleservice haar diensten verleent.
NICE klanten
Zowel grotere als kleinere organisaties/instellingen maken gebruik van NICE teleservice. Grote relaties leggen over het algemeen afgebakende opdrachten bij ons neer, zoals het verzorgen van intake- en postorderproducten en het plannen en uitnodigen van deelnemers voor cursussen en workshops. Voor de kleinere relaties vervullen we vaak de ‘telefoniste-op-afstand’ functie en nemen we, waar nodig, mailingen e.d. uit handen.
NICE dienstenpakketten
Wij bieden een gevarieerd dienstenpakket aan met op maat gesneden concepten. Met iedere relatie wordt afzonderlijk bekeken welke invulling van diensten het beste aansluit bij de bedrijfsactiviteiten.
Bekijk ook: