Waarom gebruik maken van
NICE administratieve dienstverlening?
Uw klanten worden op afstand geholpen door een persoonlijke, professionele collega die alle administratieve taken conform uw wensen uitvoert.
Wij ondersteunen u graag bij het uitvoeren van een aantal administratieve taken. Daarbij kunt u denken aan het versturen van mailingen en het nabellen daarvan, het verwerken van aanmeldingen voor workshops of seminars en het beheren van uw agenda. Ook uw emailstromen kunnen gecoördineerd worden. NICE teleservice staat altijd voor u kaar: tijdens ziekte, (zwangerschaps)verlof, vakantie of zakenreis, bij tijdelijke onderbezetting door welke oorzaak dan ook: wij zijn het verlengstuk van uw bedrijf.
Agendabeheer
Wij verzorgen mutaties, plannen afspraken in, bevestigen deze aan de betrokkenen en houden u op de hoogte van de wijzigingen.
Emailbeheer
Wij kunnen desgewenst uw mail uitlezen en actie nemen op berichten die direct opvolging behoeven.
Debiteurenbeheer
Hebt u een product of dienst geleverd en blijft de betaling uit? Wij kunnen voor u het eerste contact leggen en een aantal basale zaken controleren. Zijn er omissies, dan kunt u gelijk actie ondernemen. Ook eventuele vervolgstappen in het incassotraject kunt u bij ons uitbesteden. Wij nemen u dit graag uit handen, zodat u uw aandacht aan andere belangrijke taken kunt besteden.
Database onderhoud
Hebt u een database die geactualiseerd moet worden ? Wij kunnen alle gegevens voor u verifiëren, categoriseren en opschonen.
Zo beschikt u straks weer over een bestand dat up to date is en ingezet kan worden om uw bedrijfsactiviteiten verder uit te breiden.