NICE teleservice veel gestelde vragen

Veel bedrijven en instellingen maken gebruik van een telefoonservice om beter bereikbaar te zijn. Voor onze nieuwe klanten hebben we de meest gestelde vragen hieronder beantwoord. Staat uw vraag er niet bij, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen: wij geven graag een persoonlijke toelichting op de diverse aspecten van onze teleservicediensten.

Hoe werkt het doorschakelen?

Met *21* kan uw nummer op eenvoudige wijze naar ons worden doorgeschakeld.
U ontvangt van ons een uniek doorkiesnummer.

Mag het doorkiesnummer gecommuniceerd worden?

Indien u (minimaal) een jaarcontract afsluit, mag u het voor u aangemaakte doorkies-nummer vermelden op uw reclame-uitingen en op uw website.  Wilt u het contract verlengen, dan geldt ook bij verlenging weer een termijn van een jaar.

Hoe is het zichtbaar dat er een telefoontje voor mijn bedrijf binnenkomt?

Zodra u uw telefoon naar ons doorschakelt, krijgen wij bij binnenkomst van een telefoontje voor uw organisatie, gelijk uw bedrijfsnaam en uw klantenkaart op het beeldscherm te zien. Wij nemen dan op met uw bedrijfsnaam. Uw klanten merken in principe niet dat zij met een medewerker van onze telefoonservice spreken, daar wij direct parate kennis over uw bedrijf in beeld hebben.

Hoe verloopt de rapportage van de telefoongesprekken?

Wij noteren de naam, bedrijfsnaam en het telefoonnummer van de beller. Er wordt een kort verslag van het gesprek gemaakt en desgewenst verbinden wij door of sturen wij u de berichten per mail of per sms. Dit alles conform uw instructies.

Kunnen wij zelf bepalen wanneer wij doorschakelen?

Uiteraard bepaalt u dat zelf. Of het nu gaat om het waarnemen van een uur (bijvoorbeeld tijdens de lunchpauze) of om het doorschakelen voor een hele dag. Wij zijn daarin flexibel! Gaat het om een doorschakeling voor meerdere dagen, dan is het zinvol dit te melden, zodat wij uw klanten adequaat kunnen informeren.

Hoe worden spoedtelefoontjes afgehandeld?

U kunt in uw instructies aangeven welke telefoontjes het predicaat "spoed" verdienen.
Deze gesprekken worden dan conform uw wens óf direct naar u doorverbonden,  óf u ontvangt een sms-bericht.

Welke contractmogelijkheden zijn er?

Wij werken met op maat gesneden contracten. Voor meer informatie overabonnementsvormen  en tarieven staan wij u dan ook graag persoonlijk te woord.NICE teleservice berekent geen opstartkosten.

Wat is de opzegtermijn?

Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand. Wilt u uw contract opzeggen, dan kunt u dit uitsluitend schriftelijk doen.