Waarom NICE teleservice

Veel bedrijven en instellingen maken gebruik van een telefoonservice om beter bereikbaar te zijn.
Uw zakelijke nummer kan eenvoudig worden doorgeschakeld als de telefoon te lang overgaat (overloop) of wanneer er niemand op kantoor is om de telefoon te beantwoorden.
Hoe onderscheidt NICE teleservice zich van andere telefonische antwoordservices?
Zoekt u kwaliteit & continuïteit?
Schakelt u dan door naar NICE teleservice!

Flexibel en efficiënt

Wij bieden u optimale flexibiliteit:  ons team kan worden ingeschakeld wanneer het ú uitkomt. Hebt u afspraken, vergaderingen, lunches of periodes van verlof? Wilt u zelf een dagje vrij of wordt u geconfronteerd met  ziekte van uw vaste telefoniste?  Dan ontstaan er al snel knelpunten in de telefonische bereikbaarheid. Onze antwoordservice biedt dan uitkomst. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten kunnen wij telefonische bereikbaarheid voor u garanderen. Dit laatste is met name belangrijk voor bedrijven,  waarvan de telefoonaanname 24 uur per dag gewaarborgd moet zijn in verband met storingsdiensten.

Goedkoper

Gebruik maken van een  telefoonservice is voor u  goedkoper dan het aannemen van een vaste telefoniste.  Enerzijds omdat u met een externe telefoniste bespaart op de vaste lasten, anderzijds omdat u bij onze antwoordservice slechts het aantal gesprekken betaalt, dat wij voor u aannemen.  U betaalt dus per telefoontje en niet per minuut,  zoals dat bij veel direct teleservice centers het geval is. 
Als u van de antwoordservice van NICE teleservice gebruik maakt, zijn uw telefoon- en personeelskosten inzichtelijk en beheersbaar. 

Altijd bereikbaar & snel reactie

Onderzoek heeft uitgewezen dat uw telefoon sneller wordt opgenomen als dit door een externe telefoniste gebeurt. Medewerkers op kantoor ervaren het beantwoorden van telefoon vaak als storend, naast hun andere werkzaamheden. De telefoon wordt daardoor niet altijd even snel en vriendelijk opgenomen. Onze ervaren telefonistes beantwoorden uw telefoon snel, vriendelijk en professioneel!

Overzicht gesprekken

Geen enkel bericht van uw telefoongesprekken gaat verloren. Dankzij ons telefoonsysteem, dat speciaal voor ons klant contact center is ontworpen, worden al uw berichten bewaard en ontvangt u iedere maand een overzicht van de gesprekskosten.

Geen opstartkosten

Bij NICE teleservice betaalt u geen opstartkosten. Tevens werken wij niet met langlopende contracten. Onze serviceovereenkomsten zijn helder en transparant en u ziet in één oogopslag wat de wederzijdse afspraken en telefoonservice tarieven zijn.