175-NICE-Teleservice-Telefoonservice-header.jpg

Onderzoek

Uit onderzoek is gebleken, dat de meeste mensen uiteindelijk zaken doen met een bedrijf, waar men direct persoonlijk te woord wordt gestaan. Een groot aantal mensen legt zelfs bij het horen van een antwoordapparaat, de hoorn op de haak, en zoekt verder naar andere bedrijven waar ze direct persoonlijk te woord worden gestaan.

Wanneer u gebruik maakt van de diensten van Nice Teleservice bent u altijd telefonisch bereikbaar en worden uw klanten en relaties altijd op een professionele wijze te woord gestaan.

Zo hoeft u niet zelf een telefoniste in dienst te nemen, maar is uw bedrijf wel 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar, indien u dit wenst.

Antwoordapparaat
Met de komst van het antwoordapparaat leek het probleem van de telefonische onbereikbaarheid opgelost te zijn. Persoonlijke telefoonservice zou overbodig worden. Al snel bleek uit onderzoek, dat acht van de tien mensen niet bereid zijn een telefonische boodschap in te spreken op een antwoordapparaat.

Electronische antwoordservice bleek dus niet de oplossing.  Het gevolg was dan ook gemiste orders en irritatie bij klanten en prospects. De mobiele telefoon is als communicatiemiddel een uitkomst, maar een onaangename onderbreking van de werkzaamheden. Daarbij brengen telefoongesprekken tijdens bijv. een autorit gevaar met zich mee, vooral wanneer men tijdens het rijden ook nog administratieve handelingen moet verrichten.