Actueel

Vacature  Medewerker telefoon- en secretariaatsservice
02-01-2020

Vacature Medewerker telefoon- en secretariaatsservice

Medewerker telefoon- en secretariaatsservice Vacaturetekst Wij zoeken een medewerker voor onze telefoon-en secretariaat service. Wat doen wij: -Telefoon beantwoorden en gespreksnotities maken voor diverse bedrijven -Licht administratief werk -Agenda beheer Wat vragen we van jou: -Prettige telefoonstem -Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift -Uitstekende typvaardigheid -Bij voorkeur woonachtig in Zeewolde Wat bieden wij: -9 tot 16 uur per week verdeeld in een vast rooster over 2 tot 3 dagdelen met enige flexibiliteit -Een informele werksfeer in een team van 6 dames Soort dienstverband: Parttime, Onbepaalde tijd Werkdagen: maandag t/m vrijdag. 
Klantvriendelijk telefoneren, hoe doe je dat?
11-11-2019

Klantvriendelijk telefoneren, hoe doe je dat?

Het klinkt zó eenvoudig: telefoneren. Vriendelijk de klant te woord staan en hem of haar met een glimlach door het gesprek loodsen. Toch gaat het in de praktijk nog vaak fout, zo blijkt uit onderzoek. En dat terwijl een (eerste) telefoongesprek een belangrijke rol speelt bij het beeld dat de klant over uw onderneming vormt! In dit artikel deelt Nice Teleservice een aantal vuistregels met u, zodat ook uw klanten met een tevreden gevoel het telefoongesprek afsluiten. 
Het uitbesteden van uw telefonie: 5 voordelen
04-11-2019

Het uitbesteden van uw telefonie: 5 voordelen

Anno 2019 is het heel gebruikelijk om een deel van de bedrijfsactiviteiten uit te besteden aan een externe partij, ook wel outsourcing genoemd. Een simpel voorbeeld is het inhuren van een schoonmaak- of beveiligingsbedrijf. Echter neemt de omvang van outsourcing steeds meer toe en worden zelfs zaken als marketing aan derden uitbesteed. Wist u dat ook het uitbesteden van uw telefonie behoorlijk wat voordelen met zich meebrengt?  1. Tijdsbesparing  Tijdsbesparing is misschien wel het grootste voordeel van een externe teleservice. Als ondernemer kunt u rekenen op aardig wat telefoontjes per dag. Elk telefoontje telt en natuurlijk wilt u elke beller zo goed mogelijk te woord staan. Ongemerkt gaat hier enorm veel tijd en energie in zitten. Door het uitbesteden van uw telefonie kan deze tijd worden bespaard: u laat de telefonie aan de teleservice over, zodat veelvuldig bellen u en uw werknemers niet beperkt bij de rest van de werktaken.  "A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone." -Henry David Thoreau, naturalist 2. Altijd bereikbaar Een ander voordeel is het feit dat uw organisatie altijd bereikbaar is: dag én nacht.  Dankzij een externe teleservice voorkomt u het mislopen van belangrijke opdrachten en kunt u uw klanten een optimale bereikbaarheid garanderen.  3. Professionaliteit Dankzij het uitbesteden van uw telefonie worden uw klanten en relaties altijd professioneel te woord gestaan. Natuurlijk kunt u zelf ook de telefoon opnemen, maar door haar expertise en specialisatie gaat een externe teleservice zo goed als zeker efficiënter en professioneler te werk. Daarnaast merken uw klanten en relaties niets van het feit dat zij doorverbonden zijn met een externe teleservice, omdat er met uw naam wordt opgenomen en de medewerkers van de teleservice bekend zijn met wat er speelt binnen uw organisatie.  4. Waar voor je geld Elke onderneming kent pieken en dalen: waar de telefoon de ene dag aan een stuk door rinkelt, blijft het een paar dagen later vrijwel helemaal stil. In deze gevallen is het voordeliger om een externe teleservice in te schakelen. Een externe teleservice is flexibeler en simpelweg goedkoper dan een interne telefoniste, zeker als de kosten per gesprek worden berekend (zoals bij Nice Teleservice het geval is).    5. Veelzijdig en flexibel Zoals we hierboven al schrijven is het flexibeler om met een externe teleservice te werken dan met een interne telefoniste. Met een externe teleservice hoeft u namelijk nooit rekening te houden met zaken als vakantiedagen en evaluatiegesprekken, wat met uw interne telefoniste wel het geval zou zijn. U informeert de teleservice over de gang van zaken binnen uw bedrijf, en vertrouwt daarna het werk aan hen toe. Ook kunt u helemaal zelf bepalen wanneer u de externe teleservice inschakelt: tijdens vergaderingen, vrije dagen of voor langere periodes bij bijvoorbeeld ziekte of verlof van een van uw medewerkers.  Kortom: het inschakelen van een externe teleservice levert u en uw onderneming meer focus op uw eigen bedrijfsactiviteiten, een betere bereikbaarheid, meer professionaliteit, minder kosten én meer mogelijkheden op.  Heeft u nog vragen over (de voordelen van) het uitbesteden van uw telefonie? Neem gerust contact met ons op via info@nice-teleservice.nl of bel naar 036 5483100.